Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Menedék leírás:

Lakhely,és a fal: a kereső kevesebbszer, és kisebb valószínűséggel dob ki téged

Út, és környezet: segít felderíteni a menedék által elrejtett ellenségeket, növeli a személyiséget

Menedék fejlesztési költségek:
Ház = 4 ^ szint
Fal = 10 ^ szint
Út = 9 ^ szint
Környezet = 8 ^ szint

Leltár:
A tárolható tárgyak száma: 3 + ház szintje. (fal, út, környezet nem számít)
Óránként egy ital fogyasztható csak el, kivétel ez alól a 100% gyógyulás itala

 

Képességek leírása:

Erő: támadásnál minél nagyobb, annál többet tudsz sebezni.
Életerő növekedése szintlépéskor (X szintről X+1 szintre):
növekmény = X * 5 + (X div 4)

Védekezés: ha téged támadnak, akkor ez számít

Ügyesség: hogy tudod kivédeni a támadásokat, és milyen nagyokat tudsz sebezni

Kitartás: minél nagyobb annál gyorsabban töltődik vissza az életpontod.
60 / kitartás = visszatöltődési idő (percben) / 1 életerő.

Személyiség:
- Növeli az ellenfél találás esélyét, még akkor is, ha az illető jól kiépített menedékkel rendelkezik
- Növeli annak az esélyét, hogy embervadászaton több zsákmányt szerezz, és kevesebbszer találj lámpaoszlopot.
- Csatában a nagyobb személyiségűnek különbség % esélye van a dupla találatra.

Plusz infók:

Tapasztalati pontok. Szerezhetedmunkával, embervadászattal, vagy eröseb ellenfél támadásával.
Szintlépéshez szükséges plusz TP: (2 * aktuális szint - 1) * 5
Következő szinthez szükséges összes TP: aktuális szint2 * 5 + 5 * (aktuális szint div 5)
Embervadászat:
100 zsákmányolt aranyanként jár 1 Tapasztalati pont
Vámpír/Farkas -vadászat:
Zsákmányolt arany mennyisége:
- maximális zsákmány: vesztes aranyának 10-15% -a
- tényleges zsákmány:
a maximális zsákmány (100 minusz szintkülönbség^2 )%-a.
Tehát pl. 5-ös szintkülönbségnél a max zsákmány (100-5^2)%-át, azaz 75%-át,
míg 10-es szintkülönbségnél a max zsákmány (100-10^2)%-át, azaz 0-t kapsz.

10-es vagy nagyobb szintkülönbség esetén mindig az erősebb győz, vagy a harc döntetlenül ér véget.

Temetői munka:
minden 2^n szint után duplázódik a fizetség, tehát az első két szinten(1,2) 40, a következő 4 szinten(3,4,5,6) 80, a következő 8 szinten(7,8,9,10,11,12,13,14) 160, ...

Ellenfél általános keresése:
az ellenfél megtalálását döntően befolyásolja, hogy mekkora a kiszemelt áldozat és a te személyiséged közötti különbség.

Részletes játékleirás

Áttekintés

Az áttekintésnél láthatod karaktered képét vagy fajának jelét. Ennek megváltoztatásáról később lesz szó. E mellett a karakter neve és faja olvasható. Ez alatt a játékost létrehozó játékos neve tlálható, amit a regisztráció folyamán lehet beirni. Ha a játékos nem vitt be a "barát" mezőbe semmilyen mevet akkor, autómatikusan egy Vén által keletkezik.

Az internetes vadászat linkje nem más mint egy, horog melyre még nem játszó embereket vezethetsz. Ha erre linkre kattint valaki, meg lesz marva. Minden játékosnak saját linke van.

Az oldalon továbbá feltüntetésre kerülnek képességeid adati. Minden játékos, fajtól függetlenül ötös értékekkel indul. Ezek a karakter értékei és nem tartalmazzák a fegyverek, vértek, sisakok módositóit.
Erő - érték ami támadásaid erejét mutatja, ettől függ mekkora sebet tudsz ejteni ellenfeleiden.
Védekezés - védekezőképességed, minnél magasább az érték, annál nehezebben ejtenek sebet rajtad.
Ügyesség - csatában ez az érték jelöli támadásaidat, magasabb érték, nagyobb harcképzettséget jelől.
Kitartás - a karakter életerőpontjait határozza meg.
Személyiség - a karakter mentális elszántságát jelöli, csatában a karakter erős jelleme és elszántsága ezen az értéken át nyilvánul meg. A karakterek személyiség értékének a különbsége adja meg, mekkora esélye van a karakternek ún. kritikus ütést bevinnie ellenfelének. A kritikus ütés kétszeres sebzést okoz. Erre minden egyes támadánál van esély.
Tapasztalat - tapasztalati pontok.
Életerő - maximális és pillanatnyi életerő, a karakter 25 pont alatt nem támadhat vagy vadászhat, gyenge ezekhez. Ha csatában 25 pont alá esik az érték, a karakter feladja a harcot, ezzel elkerülve a halálos sérülést. A karakter 10 percenként 1 pontnyit gyógyul, akár munka közben is.
Az maximális életerő szintváltáskor növekszik a kitartás értékétől függöen.

A gyakorlás mezőre kattintva tudod képességeidet fejleszteni. Minden újabb szint több és több aranyadba kerül. Ha vadászaton vagy munkában vagy, nem tudsz gyakorolni.

Szintén ezen az oldalon találhatóak a karakter statisztikái. A linkel megharapot áldozatok száma mutatja hányan kattintottak a fenti linkre.
A többi mező egyértelmű.

A kellékek ablak mutatja a karakter leltárát, itt található minden ami a karakter tulajdonában van. A vásárolt fegyvereket használatba kell helyezni, nem rlég, ha csak a karakter megveszi öket. Ha a karakter bizonyos dolgot használ akkor a neév nellett aktiválva felirat áll. Egyszerre csak egy fegyvert használhat a karakter, kétkezes harc a játékban nam létezik. A mágikus italokat itt lehet felhasználni. Megjegyzendő, hogy két ital elfogyasztása között bizonyos időnek kell eltellni.

A lap alján egy lista található, melyben azon karakterek nevei találhatóak, akik ragisztrációkor a játékos nevét adták meg, mint "barát"

Üzenetek

Üzenetek irása és olvasása

Menedék

Minden karakternek, klánkban van vagy sem, menedéke van. A menedéknek több funciója van.A menedék vagy annak falának minden fejlesztése megnöveli ellenségeid elleni védelmedet.
Abban az esetben, ha megtámadnak, védelmedhez annyi adódik hozzá, amennyi ezeknek a szintje. Támadáskor ezek a bónuszok nem adódnak értékeidhez. A menedék minden szintje után egy leltári helyet kapsz.
A környezet és az út szintje segit a rejtőzködésben. Minnél magasabb ezek szintje, annál kisebb az esély, hogy általános kereséssel rádtalál valaki. A birtokodban levő arany mennyisége nagyban befolyásolja a keresés eredményét.
A fal, út, környezet szintje nem lehet magasabb a menedék szintjénél!
A menedék minden szintje után egy leltári helyet kapsz.
Prémium játékosok részére:
Kincsesláda: Ellenfeleid elől elrejtheted aranyai egy részét. Betéted biztonságban van, nem rabolhatják el.
Gargoyle testőr: A gargoyle óv a csatában ellenfeleidtől. Védekezésed 30%-al növekszik. Védekezés +30%
Átkozottak Könyve: Ősi csaták emlékeit egy Vén gyűjtött könyvbe. Erőd 30%-al nagyobb, ha tanulsz a benne levő ősi tapasztalatokból.
Erő +30%

Város

A városban meglátogathatod a kereskedőt és munkát vállalhatsz a helyi temetőben. Kattints a kép megfelelő részére vagy lenn a megfelelő feliratra.
A kereskedőnél vásárolhatsz:
Fegyverek: lista a megvásárolható fegyverektől és azok értékeiről. Ha elegendő aranyad van és tapasztalati szinted is megfelel a minimális követelménynek, a fegyver melletti vásárlás feliratra kattintva meg tudod venni a fegyvert. Ne feledd el használatbe helyezni. Itt tudod eladni fegyvereidet is az eladni feliratra kattintva. A lista folyamatosan bővül, ahogy karaktered tapasztalati szintje növekszik.
Tétlek: mágikus italok, melyek különböző tulajdonságokkal birnak. Az áttekintésben használhatod őket.
Sisakok: hasonló a fegyverekhez
Vértek: hasonló a fegyverekhez
kellékek: átváltozás köve, használatával fajt lehet váltani.

Temető: a temetőben 1-8 órás munkát válalhat a karakter, pénzhez és tapasztalathoz jutva. Ezeket a munka befejeztével kapja meg. Nem kell on-line lenni a munka közben. A tapsztalati szinttől függ a fizetés mennyisége.
Munka közben is támadharják a karaktert.

Portya

Portyával juthat a karakter pénzhez, tapsztalathoz és zsákmányhoz.
Vadászhatsz az ellentétes fajra általános kereséssel vagy név szerinti kereséssél. Az előbbineél nem mindig jársz sikerrel, előfordul, hogy men találsz senkit. Ebben szerepe van a kezdő védelemnek (noob protection), a program nálad JÓVAL gyengébb karaktereket nem ad, ez a szintkülönbség 4 szint. Ha átállitod az általános keresét, hozzád hasonló vagy erősebb keresésre, akkor a program csak a te szinteddel megegyező vagy erősebb karaktereket keres.
Ha név szerint szeretnél valakit megtámadni, akkor pontosan be kell irnod annak a nevét és a keresésre kell kattintanod.
Előfordulhat, hogy ellenfeled, legyengült (25 ÉP alatt), ekkor nem támadhatsz. Szintén nem támadhatsz, ha az elmúlt 30 percben már megtámadta valaki.
Üzenetben kapsz tájékoztatást a harc kimenetléről.
A program a párbajozók értékeinek figyelembevételével számolja ki az eredményt. Ez MIN 20% és MAX 80% között változhat. Tehát egy gyenge karakternek egy erős ellen is nimimúm 20 esélye van a sikeres védelemre, mig az erősnek maximúm 80% a győzelemre.
Támadni 15 percenként lehet, prémium esetében 5 perc. Ha a két karakter közötti szintkülünbség meghaladja a tizet, akkor a zsákmány 0 arany. Ezt úgy foghatjuk fel, hogy az erős karakter "sportból" vadászta le a gyengét, nem a pénz miatt.
Embervadászatra napi 2 órád van, prémium esetében 4 óra. Ezt tetszés szerit oszthatod be. Nem kell on-line lenni vadászat alatt.
E közben mást nem tehet a karkter. Az idő leteltével üzenetben kapsz tájékoztatást az eredménytől.

Beállitások

Itt tudod a játékosi számládat (player account) elérni. Email cimed valós kell, hogy legyen az aktiváció miatt. A frissen regisztrált játékosokna aktiválni kell email cimüket, ezt az aktivációs email küldésével és az abban lévő aktivációs link használatával lehet elvégezni. Ha email cimet szeretnél változtani ide irod be az új cimet és legalul a mentésre kattintassz.
A Karakter FRP leirásába bármit beirhatsz karakteredről, a vulgáris tartalmat töröljük és 2-7 napi eltiltással bűntetjük.
Ellenfeleidnek szánt üzeneted akkor jelenik meg, ha valaki megtámad, ekkor karaktered képét, alapképességeid értékét, staisztikai adataidat és ezt a szöveget látja. A vulgáris tartalmat töröljük és 2-7 napi eltiltással bűntetjük.
A vulgáris tartalmat a Feljelentésekben lehet jelenteni.
Tetszőleges adatokban megadhatod saját adataidat (nem a karakterre vonatkoznak).
Játékos karakterének mutatása - ha pipát raksz a dobozba, akkor egy véletlenszeren választott karakterképet kapsz. Ezt az áttekintésben láthatod. Ha "kiveszed" a pipát (kipipázod), a faj jele fog az áttekintésben szerepelni. Ez az alapbeállitás. Prémium nélkül csak a karakter nemét lehet változtatni. Ne felejtsd el menteni a változtatásokat.
Belépési jelszavat is tudsz változtatni, ehhez a megfelelő mezőket ki kell tölteni és menteni alul a beállitásikat.
Ha törölni szeretnéd a karaktered akkor pipát teszel a legalsó dobozba és nemted az oldalat. Feltüntetésre fog kerülni a karaktertörlés ideje. Ha meggondolod magad ez idő alatt csak ki kell törölni a pipát és a törlés megszűnik, eltűnik a karaktertörlés ideje is.

Prémium

Hogyan Legyek Prémium játékos?
Alapvet?en a válasz, nem megy.
Gyakorlatban, azonban: egyetlen megoldásnak Magyarországról (és Romániából) is, a paypall fizetési mód t?nik.
Ezt úgy kell tekintened, mint virtuális számlát, egy internetes fizetési mód a haosnlójelleg? játékokhoz. Ki-befizetés m?ködik vele, például az online poker esetében. Itt persze, csak a befizetés.  De ezt szeretnénk, nem?
Hogyan lehet paypall számlánk?
Válaszd a listából pl. USA-t, s regisztrálj egy paypall számlát. Itt meg kell majd adnod egy valódi, dombornyomott bankkártya számodat. Ezek után, ha vásárolni akarsz pl. ebben a játékban, közvetve a bankkártyáddal megteheted majd.
(thx Soluar)

Woodoo üzlet

A woodoo üzletben tudsz pokolkristályokat vásárolni. Ez a prémiummal megegyező módon végezhető el. Pokolkristály vásárlásával nem kap a játékos prémiumot, csak a kristályokat, melyekkel prémium tárgyakat vásárolhat a kereskedőnél.

Klán

A karakterek a játékon belül klánokba tömörülhetnek. Klánba tartozás nem növeli az értékeket. A klán védelnet biztosithat tagjainak támadások ellen, elrettentő hatása lehet. A gyengébb tagokak elleni támadásokat az erősek megbosszulhatják, igy tartva távol a gyengéktől a portyázókat. Ez akár klánháborúhoz is vezethet. Ez a téma külön lesz feldolgozva.
A klán alapitása olyan karakternek engedélyezett aki nem tartozik egyetlen klánba sem.
talált klán - (found) klán alapitása, helytelen angol forditás. Itt tudsz klánt alapitani, add meg a kért adatokat, ékezet nem szerepelhet sem, a névben, sem a röviditésben
A klán alapitója Mester rangot kap, mig a tagok Bite újonc rangot. További rangokat is létre lehet hozni (max 2+3). A mesternek és az adminisztrátornak hozzáférése van a klán oldalának szerkesztéséhez, adományok megtekintéséhez, tagok kezeléséhez, a klán szimbólumának és annak szinének változtatásához.A klánhoz érkezett felvételi kérvények is itt találhatóak. Meghivót nem lehet küldeni a klán nevében.
Klán keresése - klánok keresése, csatlakozás céljából. Ha szernál klánhoz cstlakozni küldj kérvényt, ezt klán Mestere vagy az adminisztrátor fogja elbirálni.

Fórum

Link a fórumhoz. A fórum használata külön cikkben került leirásra
(thx SA W. Taylor)

Pontszám

Fajok alapvető értékei, játékosok száma, zsákmány, arany, csaták.
A játék állása, itt lehet áttekinteni ötvenes csoportokban a pontszámaikkal vezető karaktereket és azok értékeit.
Ha a listát átváltod Klán - Pontszámra akkor a klánok versenyének állását láthatod.

Keresés

Keresés Név, Klán és Klán rovidités szerint.

Segitslg

A funkció nem működik.

Kijelentkezés

Kijelentkezés a játékszerveből. Bizonyos beállitások változtatása csak a ki- és bejelentkezés után lépnek életbe,

A leirás igény szerint bővülhet!